.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تست اعتياد از رانندگان ناوگان عمومي در مازندران
فرمانده انتظامي مازندران از انجام تست اعتياد از رانندگان ناوگان عمومي به ويژه رانندگان اتوبوس خبر داد.
به گزارش شمال نيوز، عليرضا مسكني صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهيلات سفر بيان داشت: براي تأمين امنيت و رفاه مسافران نوروزي بيش از 13 هزار نفر در سطح استان به حالت آماده باش و ارائه خدمت هستند. وي افزود: بيش از 200 ايستگاه پليس به صورت سيار، ثابت، كمپ چادر و كانكس آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزي هستند.
وي با بيان اينكه استان مازندران به عنوان يكي از استان هاي مهمان پذير و مسافرخيز كشور همه ساله ميزبان ميليون‌ها مسافر و مهمان است، تصريح كرد: گشت هاي نظارتي گشت خودرو، گشت پياده ، گشت موتوري در همه شهرستان‌ها در كنار مردم و براي رفع مشكلات مردم با ستاد نوروزي همكاري مي‌كنند. وي تصريح كرد: 13 هزار نفر از ماموران نيروي انتظامي، يگانهاي پليس، سازمان امدادي و پليس 110 در امور انتظامي و ترافيكي به منظور تامين آسايش و آرامش مردم استان و در محورهاي ورودي، نظم و امنيت اماكن تفريحي و توريستي، سواحل و تفرجگاه‌ها آماده خدمات رساني هستند. مسكني گفت: ماموران نيروي انتظامي با سركشي اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و مهانپذيرهاي بين راهي با متخلفان برخورد مي كنند.
وي از انجام تست اعتياد از رانندگان ناوگان عمومي به ويژه رانندگان اتوبوس خبر داد و افزود: امسال ميزان تصادفات جاده اي در استان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته كاهش چشمگيري داشته است. وي بر ضرورت همكاري بيشتر مردم و ماموران نيروي انتظامي تاكيد و تصريح كرد: عوامل انتظامي با همه امكانات و توان خود براي امنيت و رفاه حال ميزبانان و مهمانان ورودي آماده هستند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.